حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024 ساعت ×
مسابقات بدنسازی‌ و پرورش اندام کارگری قهرمانی استان به میزبانی انجمن بدنسازی هیأت ورزش‌های کارگری شهرستان بابل خاتمه یافت.
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
شناسه : 1094
بازدید 157
2

مسابقات بدنسازی‌ و پرورش اندام کارگری قهرمانی استان به میزبانی انجمن بدنسازی هیأت ورزش های کارگری شهرستان بابل خاتمه یافت. 🏆 (پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، ماسکولارفیزیک، فیزیک کلاسیک) 💰🏵همراه با جوایز ارزنده غیرنقدی و نقدی ۴۰۰ میلیون ریال برگزار نمود. این مسابقات با حضور قهرمانان جهان، آسیا و ملی برگزارگردید. 🔻این مسابقات با حضور […]

ارسال توسط :
پ
پ

مسابقات بدنسازی‌ و پرورش اندام کارگری قهرمانی استان به میزبانی انجمن بدنسازی هیأت ورزش های کارگری شهرستان بابل خاتمه یافت.

🏆 (پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، ماسکولارفیزیک، فیزیک کلاسیک) 💰🏵همراه با جوایز ارزنده غیرنقدی و نقدی ۴۰۰ میلیون ریال برگزار نمود.

این مسابقات با حضور قهرمانان جهان، آسیا و ملی برگزارگردید.

🔻این مسابقات با حضور مهمانانی همچون سعادتی نماینده مجلس، دلیری معاون مدیرکل ورزش، حسینی شیروانی رئیس اداره کار بابل، داداشلو سرپرست انجمن بدنسازی کارگری کشور ابوحسینی رئیس هیأت ورزش‌های کارگری، صادقی رئیس اصناف و سایر مسئولان و روسای کمیته‌های بدنسازی استان و قهرمانان بدنسازی که مدال جهانی داشتند برگزار شد.

دراینجا جای دارد از همه عزیزانی که در برپایی این مسابقات زیبا و مهیج که به بهترین نحو برگزارگردید تشکر ویژه نماییم. از کمیل مصطفی زاده رئیس انجمن بدنسازی شهرستان و مسئول برگزاری مسابقات، حنیف گلی نائب رئیس انجمن بدنسازی شهرستان که واقعا در طول ادوار گذشته و همچنین این مسابقه زحمات بسیاری کشیدند و جایشان در این دوره از مسابقات در زمان اهدا تندیس خالی بود و هیئت شهرستان نیز از این عزیز بزرگوار تشکر می‌نماید، مجتبی آری مردی برای تمام فصول و خون گرم و سعی بر بهتر برگزار شدن برنامه داشت و این عزیزان تا ۵ صبح بیدار بودن و یک هفته و یک ماه پر‌دردسر برای یک روز مسابقه که به همه خوش بگذره و ورزشکار بدون دغدغه در این تورنومنت شرکت کند را به سرانجام برسانند.

و عزیزان حفاظت فیزیکی، عکاسان، خبرنگاران، داوران، دبیر انجمن، کمیته داوری، کمیته مسابقات، روابط عمومی انجمن با صدای گرم خود فضا را گرم نگه داشت، از بچه‌های تدارکات واقعا زحمت کشیدند… و این نشانه داشتن یک تیم قوی و عاشق در عرصه ورزش می‌باشد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.