حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
مسابقات جایزه بزرگ کاپ آزاد
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
شناسه : 475
بازدید 70
1

مسابقات جایزه بزرگ کاپ آزاد به همت انجمن بدنسازی‌ و پرورش اندام هیأت ورزش های کارگری شهرستان بابل 🏆 این مسابقات با حضور قهرمانان جهان، آسیا و ملی برگزارگردید. این دوره از از مسابقات با استقبال خوب مردم و ورزشکاران از سراسر استان و استان های همجوار مواجه شد که بدون کوچکترین حاشیه ای این […]

ارسال توسط :
پ
پ

مسابقات جایزه بزرگ کاپ آزاد به همت انجمن بدنسازی‌ و پرورش اندام هیأت ورزش های کارگری شهرستان بابل 🏆

این مسابقات با حضور قهرمانان جهان، آسیا و ملی برگزارگردید. این دوره از از مسابقات با استقبال خوب مردم و ورزشکاران از سراسر استان و استان های همجوار مواجه شد که بدون کوچکترین حاشیه ای این مسابقات خاتمه پیدا کرد .

این مسابقات با حضور مهمانانی همچون حسینی شیروانی رئیس اداره کار بابل ،ابوحسینی رئیس هیأت ورزشهای کارگری و سایر مسئولان و روسای کمیته های بدنسازی استان و قهرمانان بدنسازی که مدال جهانی داشتند برگزارشد.

🏵 در این دوره از رقابت جوایز ارزنده غیرنقدی ونقدی ۲۰۰ میلیون ریال به قهرمانان اهدا گردید.

جمعه مورخ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ 🏢محل برگزاری : بابل میدان ولایت سالن ورزشی شهید سجودی 🔻جای دارد از طرف ورزشکاران و قهرمانان از پهلوان کمیل مصطفی زاده رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام کارگری و ارکان و اعضای تیم این انجمن که در برگزاری با کیفیت این رقابت تلاش وافری داشتند تقدیر و تشکر می گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.